Αρχική > Life, Technology > eBook Reading

eBook Reading

Νοέμβριος 11, 2011 Σχολιάστε Go to comments

iRiver Cover StoryΔιαβάζω πολλά βιβλία. Μου αρέσει να διαβάζω. Ειδικότερα διαβάζω βιβλία πληροφορικής. Όταν δεν διαβάζω κάτι σχετικά με την πληροφορική διαβάζω βιογραφίες, βιβλία με θέματα την ιστορία ή κάποια μεγάλα ιστορικά γεγονότα ή μυθολογία/μυθοπλασία και επιστημονική λογοτεχνία. Κυρίως όμως διαβάζω θέματα πληροφορικής. Δεν με πειράζει να είναι κάτι που γνωρίζω. Για παράδειγμα, ενώ δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ άμεσα, ή βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον, με Objective-C. Έχω βάλει στο queue 1-2 βιβλία.

Εδώ και μερικά χρόνια ζαχάρωνα ένα eBook reader. Ειδικότερα το Kindle. Όχι της πρώτης γενιάς. Δεν είμαι early-adopter. Από το Kindle 2 και μετά άρχισα να το σκέφτομαι πιο σοβαρά. Είχα όμως τους ενδοιασμούς μου. Κυρίως όσον αφορά την ευκολία ανάγνωσης, την ποιότητα ανάγνωσης (ειδικά στα βιβλία πληροφορικής που έχουν και κώδικα μέσα), την ικανότητα ανάγνωσης pdf, κλπ. Επίσης ήθελα οπωσδήποτε Touch για να μπορώ να κρατάω σημειώσεις πάνω στη σελίδα και φυσικά να μπορώ να επιλέγω την άγνωστη λέξη με το δάχτυλο και όχι με το 4-way navigator.Επίσης δεν ήθελα tablet. Το ήθελα να είναι ελαφρύ για να μη με κουράζει στο χέρι, και φυσικά με τεράστια διάρκεια ζωής.

Τελικά το eBook των ονείρων μου έγινε πραγματικότητα από την Amazon. Λέγεται Kindle Touch και έχει ότι ακριβώς ψάχνω. Δυστυχώς, όμως, προς το παρόν δεν το στέλνει στην Ελλάδα και δεν ξέρω πότε αυτό θα είναι εφικτό.

Έτσι λοιπόν, έψαξα το Web για ένα μεταχειρισμένο που να είναι κοντά σε αυτά που ζητάω και να είναι όσο το δυνατόν φθηνό γιατί ούτως ή άλλως έχω σκοπώ να αγοράσω αργότερα το Kindle Touch. Mετά από πολύ ψάξιμο βρήκα το iRiver Cover Story στα 80€. Μεταχειρισμένο, εννοείται, άλλα σε εξαιρετική κατάσταση. Μαζί, μου έδωσαν δώρο και μια SD των 8GB (πάντα χρειάζονται). Το iRiver το χρησιμοποιούσε μια κοπέλα από τη Σουηδία που σπούδαζε ιατρική και είχε μέσα όλα της τα βιβλία. Το αγόρασε τον Απρίλιο του 2011 και πλέον δεν το χρειάζεται. Εγώ όμως το χρειάζομαι και έτσι το απέκτησα.

Σε πρώτη φάση το iRiver με ξένισε κάπως. Χρειάστηκε 1-2 μέρες να καταλάβω τι γίνεται. Μόλις όμως εγκατέστησα το Callibre και άρχισα να εμπλουτίζω και να οργανώνω την ηλεκτρονική μου βιβλιοθήκη, έγινε αχώριστος σύντροφος στις στιγμές που έχω ελεύθερο χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το iPhone (μαζί με το εξαιρετικό GoodReader, το Stanza και το iBooks πήγαν για λίγο, εως και πολύ, στην άκρη).

Το iRiver είναι πραγματικά πολύ καλό. Σε αυτήν την τιμή δεν θα έβρισκα κάτι καλύτερο. Έχει touch e-ink, έχει WiFi, έχει πένα για σημειώσεις, είναι σχετικά γρήγορο, πολύ φορητό και κάνει το διάβασμα ακόμα πιο εύκολο. Προσφέρει portrait άλλα και landscape διάβασμα. Και επίσης έχει και pdf reflow. Μια ικανότητα να εξάγει από το pdf μόνο το κείμενο για να γίνεται το διάβασμα πιο εύκολο. Όμως, το διάβασμα σε pdf είναι αρκετά καλό ούτως ή άλλως, αφού υπάρχει τρόπος να «κόψεις» τα περιθώρια και να δώσεις λίγο περισσότερο χώρο στο κείμενο και στις εικόνες. Μαζί έρχεται και το προστατευτικό για την οθόνη.

Το μόνο πρόβλημα είναι η οθόνη. Όπως τελικά φάνηκε, θα προτιμούσα να έρχεται στις 7». Λίγες περισσότερες ίντσες πάντα χρειάζονται. Ειδικά όταν πρόκειται για pdf βιβλία. Επίσης το touch layer δημιουργεί ένα μικρό glare και θέλει λίγο προσοχή στο πως πέφτει ο φωτισμός. Όμως δεν είναι τόσο κακό όσο ακούγεται. Προσωπικά δεν με έχει ενοχλήσει καθόλου. Πάλι touch θα πάρω.

Μέσω WiFi συνδέεται με τo Adobe Digital Editions για αγορά βιβλίων, όμως δεν κατάφερα να το λειτουργήσω αυτό το feature ακόμα για κάποιον λόγο (ίσως επειδή έρχεται από τη Σουηδία ψάχνει για άλλο server και έτσι δεν με συνδέει παρόλο που έχω κάνει activated τον λογαριασμό μου στην εν λόγω υπηρεσία. Δεν με απασχολεί όμως γιατί η βασική πηγή αγοράς βιβλίων είναι ο O’ Reilly.

Εν κατακλείδι, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με το νέο μου απόκτημα. Το μόνο που χρειάζομαι είναι ένα λαμπάκι νυχτός τύπου Kandle γιατί κάποιοι ενοχλούνται 😉

Κατηγορίες:Life, Technology
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

