Αρχική > Life > Alive but disconnected!

Alive but disconnected!

Δεκέμβριος 13, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Το blog αυτό δεν έχει πεθάνει. Απλά απο τον Ιούνιο λόγω μετακόμισης περιμένω τον ΟΤΕ να μου βάλει τηλέφωνο. Επειδή μετακόμισα σε νεόκτιστο σπίτι πρέπει να περιμένω τον ΟΤΕ να συνδέσει την πολυκατοικία που μένω με το κοντινότερο καφάο (ή κάποιο εφεδρικό αν δεν υπάρχει χώρος). Το πρόβλημα είναι πως απο τον Ιούνιο που έχει γίνει η προ-μελέτη ακόμα δεν έχει αλλάξει κάτι.

Έχω μιλήσει με διάφορους. Εδώ και ένα μήνα την αίτησή μου την έχει στα χέρια του ο εργολάβος (απο τα εξωτερικά συνεργία που συνεργάζεται ο ΟΤΕ) που υποτίθεται θα κάνει τη σύνδεση, άλλα όπως (ψύχραιμα) με ενημερώνουν απο τα κεντρικά αυτό μπορεί να πάρει και έναν άλλα και 5 μήνες. Ο εργολάβος περιμένει να μαζέψει 6-7 συνεργία στην περιοχή και τότε θα έρθει να με συνδέσει. Ωραία! Αυτό σημαίνει πως αν δε μαζευτούν τα συνεργία τότε δε θα έχω ποτέ τηλέφωνο. Πριν απο 3-4 δεκαετίες ο ΟΤΕ έκανε πολλά χρόνια να εγκαταστήσει γραμμή σε καινούργιο σπίτι. Σήμερα με την ταχύτητα που κινούμαστε και τις πολλαπλάσιες πλέον ανάγκες μας οι 6 μήνες που περιμένω αναλογούν σε 6 «παλιά» χρόνια.

Λόγω υπερβολικού φόρτου μου είναι αδύνατο να διατηρώ το blog αυτό απο τα internet cafe και τη δουλειά μου. Θα περιμένω να συνδεθώ και τότε θα επανέλθω όπως πρέπει.

Κατηγορίες:Life
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

