Αρχική > Unfiled > Μπράβο μου!

Μπράβο μου!

Κατάφερα να χάσω τον κωδικό του Taxisnet λίγο πριν συμπληρώσω τη δήλωση ΦΠΑ. Πως; Πολύ απλά αποφάσισα να αλλάξω τον παλιό κωδικό με έναν πιο «έξυπνο». Άλλαξα τον κωδικό στο taxisnet, και έπειτα έγραψα τον καινούργιο κωδικό στο πρόγραμμα διαχείρισης προσωπικών δεδομένων που διατηρώ στο PC μου, αλλα αποφάσισα για δεύτερη φόρα στην ίδια μέρα να αλλάξω πάλι τον κωδικό. Μόνο που αυτή τη φορά το έκανα ανάποδα. Πρώτα άλλαξα τον κωδικό στο αρχείο που διατηρώ στο PC μου και μετά πήγα να τον αλλάξω και στο σύστημα του taxisnet. Μόνο που είχα κάνει logout και δε θυμόμουν πλέον τον παλιότερο κωδικό. Τι παρατήρησα; Οτι την μόνο φορά στη ζωή μου που χάνω κωδικό, συμβαίνει το σύστημα να μην προσφέρει υπηρεσία ανάκτησης (π.χ. με email).

Ποιον θυμήθηκα; Ναι τον κο Μέρφι…

τέλος πάντων, έχω στείλει ένα mail στο διαχειριστή του taxisnet και περιμένω απάντηση. Ελπίζω πριν λήξη η προθεσμία υποβολής δηλώσεων ΦΠΑ. Το μόνο που δε θέλω είναι να περιμένω σε ουρές χρονιάρες μέρες… 🙂

Κατηγορίες:Unfiled
  1. kostas
    Απρίλιος 12, 2006 στο 5:16 μμ

    Συνήθως ζητάς επαναρχικοποίηση κωδικών και την επομένη ημέρα σου έρχονται πάντα οι κωδικοί που σου δόθηκαν αρχικά. Το έχω κάνει πάνω από τρείς φορές.

  2. Απρίλιος 12, 2006 στο 7:06 μμ

    Τα λάθη ανθρώπινα… 🙂

    Μην ανησυχείς, οι νέοι κωδικοί αποστέλλονται συνήθως αυθημερόν, αν στείλεις το email νωρίς το πρωί, ή σε μια-δυο μέρες.

    Το έχω κάνει αρκετές φορές για πελάτες που ήρθαν από άλλους λογιστές, και δεν μας έδωσαν τους κωδικους τους…

  3. Απρίλιος 13, 2006 στο 8:36 πμ

    Ευχαριστώ, έστειλα χθες το μεσημερι το email, σήμερα το πρωι ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση, άλλα δεν ανησυχώ όπως λετε, οπότε ενδεχομένως να γλυτώσω την ουρά της Εφορίας 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

