Αρχική > Unfiled > Forthnet Τέλος…

Forthnet Τέλος…

Μόλις επικοινώνησα για τελευταία φορά με την εταιρία Forthnet για τη γραμμή DSL που χρησιμοποιώ. Το πρόβλημα που έχω (όπως και πολλοί άλλοι χρήστες) είναι οι διακοπές στη σύνδεση. Χωρίς download manager δεν μπορεί να ολοκληρωθεί κανένα download γιατί κάπου στη μέση του κατεβάσματος η σύνδεση διακόπτεται και το κατέβασμα σταματάει. Δεν με πείραζε και τόσο πολύ μέχρι τώρα (άλλωστε για αυτό μπορεί να ευθύνεται και ο ΟΤΕ που σίγουρα εδώ που τα λέμε θα έχει βάλει και αυτός το χεράκι του), άλλα τις τελευταίες μέρες που προσπαθώ να κατεβάσω podcasts και τραγούδια απο το iTunes τα νεύρα μου σπάνε όλο και περισσότερο αφού δεν έχω μπορέσει να ολοκληρώσω ένα απλό downloading, ενώ το iTunes δεν υποστηρίζει download resuming (μα καλά, δεν έχουν έρθει ποτέ στην Ελλάδα;)
Τέλος πάντων, σήμερα πήρα τηλέφωνο την εταιρία να τους ενημερώσω για το πρόβλημα και μου είπαν πολύ ευγενικά να περάσω απο τα γραφεία της Forthnet (κάπου στη Καλιθέα) και να κάνω ένα firmware upgrade στο router μου με ένα δικό τους beta firmware το οποίο θα παίζει μόνο με Forthnet, και θα λύσει το πρόβλημα των διακοπών!! Ποιος ήρθε;

Καλά, τους λέω, δεν πρόκειτα να έρθω απο κει γιατί δεν έχω χρόνο και μένω μακριά, και δεύτερον δε θέλω να περάσω proprietary firmware στο Modem μου.

Α, ρε Ελλάδα με τα ωραία σου! Το καλό είναι πως λήγει η συνδρομή μου σε λίγες μέρες και ευελπιστώ πως μέσα απο το ΔΙΟΔΟΣ και τη προσφορά της HOL να αποδεσμευτώ εντελώς απο τους download managers (στην Ελλάδα του 2006)

Κατηγορίες:Unfiled
  1. Απρίλιος 5, 2006 στο 12:17 μμ

    Χμ, και πάνω που σκεφτόμουν να πάρω το ADSL in a box της Forthnet…

  2. Απρίλιος 5, 2006 στο 1:13 μμ

    Σίγουρα φταίει και το DSLAM μου. Το ξέρω λόγω Skype. Για πιο σίγουρα δοκίμασε να κάνεις το DEMO της Forthnet

    http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=36035

    Στο adslgr.com θα βρεις και το Demo της HOL

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

